Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY 

ZWROTY

 W związku z sytuacją jaka panuje obecnie na świecie oraz tempem rozwoju pandemii koronawirusa,

 w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo podjęliśmy decyzję o

NIE PRZYJMOWANIU ZWROTÓW oraz braku możliwości wymiany masek

Maski i filtry są towarem higienicznym, który zgodnie z art. 38. pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.

Prosimy o przemyślane zakupy. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.

Po otrzymaniu formularza zwrotu  (do pobrania tutaj) poinformujemy Cię o szczegółach dotyczących zwrotu towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar w
ysyłkowo na adres sklepu internetowego
Towar należy zwrócić przesyłając go 
wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów na niżej podany adres:

ABCmaski

ul. Dębowa 8

32-031 Mogilany

Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. 
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz zwracanego towaru.
Zwrot płatności zostanie dokonany poprzez przelew bankowy na państwa konto.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

 


REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy przesłać na adres sklepu sklep@abcmaski.pl  oświadczenia o składanej reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

ABCmaski

ul. Dębowa 8

32-031 Mogilany

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać  Towar  Sprzedawcy wraz z oświadczeniem o składanej reklamacji. 

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej 
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium